Monday, May 31, 2010
















MENGAPA, BILA DAN APA KEPENTINGAN NI-KOLLAGEN?


Memandangkan kolagen membentuk sehingga 30% daripada jumlah jisim protien manusia, formula hebat Ni-Kollagen menjadi kunci kepada ketegangan kulit, keanjalan, penjagaan lembapan dan kandungannya yang mengekalkan kulit untuk kekal tampak muda dengan pembentukan sel baru setiap masa.

Ni-Kollagen adalah produk saintifik yang telah terbukti signifikan untukl memberhentikan proses pengurangan kolagen akibat peningkatan umur, seterusnya mengurangkan kedutan yang makin kelihatan apabila usia makin lanjut.

Ni-Kollagen ialah kolagen asli tidak seperti produk sintetik atau kolagen dalam kapsul bovine yang digunakan untuk tujuan kosmetik dan implan, di mana ia kurang dibangunkan secara komersial dan tidak berjaya dikembangkan. Ni-Kollagen mengandungi kolagen yang aktif secara biologi dan menjadi kunci utama yang mengikat struktur rantai asid amino, serta didapati menyerupai kolagen yang dikeluarkan oleh tubuh manusia.

2 comments:

Arwani@Hazwani said...

sila tinggalkan apa-apa komen anda tentang produk atau pun blog ini,terima kasih

Bonny said...

Ni-kollagen is good for skin health, it helps to form new cells which replace dead cell on your skin and makes your skin looks good, when you use Ni-kollagen you will see changes and be happy with your skin and you will look younger, I advise people to use Ni-kollagen for the health of their skin.