Monday, May 31, 2010

NI-KOLLAGEN (pure marine collagen)

"FORMULA KEHIDUPAN ANDA UNTUK ESOK DAN HARI INI"

Ni-Kollagen, salah satu ubat rahsia terbaik dunia ialah protien daripada kulit ikan semulajadi mempunyai kandungan uang memberi sokongan struktur kepada badan. memendangkan kolagen dijumpai dalam seluruh sistem badan iaitu dalam kulit, otot, ligamen dan tulang, Ni-Kollagen berfungsi sebagai serat umpama benang dalam fabrik untuk membentuk struktur di mana sel boleh membesar.

Formula saintifik Ni-Kollagen seperti menghidupkan dan memperbaiki kulit semulajadi dan memberikan tekstur, keanjalan dan bentuk membantu memperbaharui sel kulit untuk menggantikan sel yang telah tua dan rosak.

Ni-Kollagen adalah penemuan moden yang dijumpai dalam usaha mencari kolagen alternatif yang biasany7a hanya dijumpai dalam haiwan, ia mempunyai kualiti yang hampir sama dengan kolagen manusia yang menjadi penghubung aplikasi perubatan.


4 comments:

Arwani@Hazwani said...

sila tinggalkan apa-apa komen anda tentang produk atau pun blog ini,terima kasih

Anonymous said...

ni-kollagen tanpa bahan campuran baik untuk kesihatan.Ni-kollagen yang original yang pertama dikeluarkan oleh syarikat bumiputera.

Anonymous said...

Kollagen baguss...

siti nurkollagen said...

saya telah mengamalkan makan kollagen sejak dari turun-temurun lagi..ia telah menjadi sebahagian drpd hidup saya..hidup kollagen.